Zarejestruj się

Zarejestruj się w naszej społecznościowej wyszukiwarce pytań i odpowiedzi, aby zadawać pytania, odpowiadać na pytania innych i nawiązywać kontakty z innymi ludźmi.

Zaloguj się

Zaloguj się do naszej społecznościowej wyszukiwarki pytań i odpowiedzi, aby zadawać pytania, odpowiadać na pytania innych i nawiązywać kontakty z innymi ludźmi.

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła? Wpisz swój adres e-mail. Otrzymasz link i utworzysz nowe hasło za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Captcha Kliknij obrazek, aby zaktualizować captcha.

Wpisz swoją nazwę użytkownika.

Proszę wpisać swój adres e-mail.

Wybierz odpowiedni tytuł pytania, aby łatwo można było na nie odpowiedzieć.

Wybierz odpowiednią sekcję, aby łatwo można było wyszukać pytanie.

Proszę wybrać odpowiednie słowa kluczowe Expytanie, ankieta.

Wpisz opis dokładnie i szczegółowo.

Wybierz typ wideo.

Tutaj umieść identyfikator wideo: https://www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs Przykład: "sdUUx5FdySs".

Proszę krótko wyjaśnić, dlaczego uważasz, że to pytanie powinno zostać zgłoszone.

Proszę krótko wyjaśnić, dlaczego uważasz, że ta odpowiedź powinna zostać zgłoszona.

Proszę krótko wyjaśnić, dlaczego uważasz, że ten użytkownik powinien zostać zgłoszony.

Zarejestruj się, żeby uzyskać dostęp do pełnej funkcjonalności platformy!

Jak zacząć pracować zdalnie: wskazówki od ekspertów

Jak zacząć pracować zdalnie: wskazówki od ekspertów

Pracować zdalnie w zaciszu domowym przyciąga coraz więcej osób, z których wiele decyduje się na opuszczenie biura i przeniesienie się w bardziej komfortowe miejsce. Jednocześnie większość z nich znajduje się w nieznanym sobie otoczeniu i nie wie, jak prawidłowo rozpocząć pracę zdalną. W tym materiale przedstawimy kilka wskazówek dla początkujących freelancerów, które pomogą im na początku ich drogi.

Określ dokładną listę usług, które świadczysz.

W pierwszej kolejności należy określić, w jakim konkretnie obszarze chcemy świadczyć swoje usługi i pracować zdalnie. Nie należy próbować robić wszystkiego, należy skupić się na jednej lub co najwyżej dwóch dziedzinach działalności, w których posiada się specjalistyczną wiedzę i umiejętności. Największym błędem popełnianym przez początkujących jest rozprzestrzenianie się na kilka różnych obszarów, co skutkuje złymi opiniami klientów, którzy nie otrzymali dobrej usługi.

Nie bój się powiedzieć klientowi, że nie ma racji

Dość często zdarza się, że klient żąda więcej, niż było to pierwotnie zamówiono. Nie staraj się zadowolić wszystkich, to po prostu niemożliwe. Jeśli widzisz, że klient jest nadmiernie niezadowolony z wyników wykonanej przez Ciebie usługi, powinieneś w uprzejmy sposób wyjaśnić mu, dlaczego jego roszczenia są bezpodstawne. Nie należy być nieuprzejmym ani natarczywym; należy komunikować się grzecznie i uprzejmie, nie pozwalając klientowi „siedzieć sobie na karku”.

Nie bierz się za rzeczy, których nie umiesz robić

Wszyscy chcemy zarabiać więcej pieniędzy, ale nie należy podejmować pracy, której nie możemy dobrze wykonywać. Jak już wcześniej wspomnieliśmy, jest to główny błąd początkujących graczy, którzy zgadzają się na absolutnie każdą ofertę, a następnie otrzymują negatywne komentarze na swoim koncie. Jeśli wiesz, że nie masz wiedzy niezbędnej do wykonania danego zadania, lepiej odmówić przyjęcia tej pracy. W ten sposób możesz ocalić swoją reputację, która jest warta znacznie więcej niż pieniądze uzyskane z jednego zamówienia.

Related Posts

Zostaw komentarz

Captcha Kliknij obrazek, aby zaktualizować captcha.