Zarejestruj się

Zarejestruj się w naszej społecznościowej wyszukiwarce pytań i odpowiedzi, aby zadawać pytania, odpowiadać na pytania innych i nawiązywać kontakty z innymi ludźmi.

Zaloguj się

Zaloguj się do naszej społecznościowej wyszukiwarki pytań i odpowiedzi, aby zadawać pytania, odpowiadać na pytania innych i nawiązywać kontakty z innymi ludźmi.

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła? Wpisz swój adres e-mail. Otrzymasz link i utworzysz nowe hasło za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Captcha Kliknij obrazek, aby zaktualizować captcha.

Wpisz swoją nazwę użytkownika.

Proszę wpisać swój adres e-mail.

Wybierz odpowiedni tytuł pytania, aby łatwo można było na nie odpowiedzieć.

Wybierz odpowiednią sekcję, aby łatwo można było wyszukać pytanie.

Proszę wybrać odpowiednie słowa kluczowe Expytanie, ankieta.

Wpisz opis dokładnie i szczegółowo.

Wybierz typ wideo.

Tutaj umieść identyfikator wideo: https://www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs Przykład: "sdUUx5FdySs".

Proszę krótko wyjaśnić, dlaczego uważasz, że to pytanie powinno zostać zgłoszone.

Proszę krótko wyjaśnić, dlaczego uważasz, że ta odpowiedź powinna zostać zgłoszona.

Proszę krótko wyjaśnić, dlaczego uważasz, że ten użytkownik powinien zostać zgłoszony.

Zarejestruj się, żeby uzyskać dostęp do pełnej funkcjonalności platformy!

Linkedin wprowadza nowe narzędzie dla B2B

Linkedin wprowadza nowe narzędzie dla B2B

Duże i średnie firmy B2B będą mogły zarządzać swoimi działaniami marketingowymi z poziomu jednego hubu o przyjaznej dla użytkownika funkcjonalności.

LinkedIn ogłosił uruchomienie nowego narzędzia, które ma ułatwić pracę marketerom B2B. Usługa LinkedIn Business Manager skupi w sobie funkcjonalności związane z ustawianiem kampanii marketingowych, które mogą stać się jednym punktem kontroli dla użytkowników z dużych firm. Narzędzie jest już dostępne dla ograniczonej liczby użytkowników w trybie testowym, a LinkedIn planuje w najbliższych tygodniach rozszerzyć je na wszystkich użytkowników biznesowych.

Dzięki Business Manager firmy i marki będą mogły zarządzać aktywnością nawet na wielu kontach, w tym udostępniać pojedynczą grupę odbiorców, co znacznie ułatwia pracę marketera i oszczędza czas. Większość funkcji nowej usługi była już dostępna dla użytkowników w LinkedIn Pages i Campaign Manager. Teraz jednak będzie można nimi zarządzać za pomocą jednego interfejsu.

Oczekuje się, że korzystanie z nowego narzędzia pozwoli zaoszczędzić wysiłek i czas marketerom dużych firm lub agencji marketingowych, których eksperci będą mogli ustawić pracę w LinkedIn dla wielu kont reklamowych, a wszystkie wprowadzone zmiany będą stosowane natychmiast, bez konieczności przełączania się między kontami.

Related Posts

Zostaw komentarz

Captcha Kliknij obrazek, aby zaktualizować captcha.